ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY

1. Zakupiony towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia bez podania przyczyny.

2. Możesz zwrócić rzecz, która nie nosi śladów użytkowania i w stanie nienaruszony, w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu. Zwracane produkty powinny być zabezpieczone do wysyłki w taki sposób, który uniemożliwi ich ewentualne zniszczenie w transporcie.

3. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi Klient.

4. Nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.

5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy wyślij do Nas drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail kontakt@mbmanufaktura.pl. Możesz też wysłać oświadczenie za pomocą tradycyjnej poczty, jednak wysłanie je na adres e-mail będzie o wiele szybszy.
Możesz również skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Pobierz wzór tutaj.

6. Zwracany Produkt odeślij na następujący adres:
MB Manufaktura
ul. Jankowicka 23/25
44-200 Rybnik

Prosimy o korzystanie z wysyłki za pomocą przewoźnika InPost, jest to najszybszy sposób dla dotarcia paczki do Nas. Może być to kurier na powyższy adres albo do paczkomatu:
Paczkomat RYB02A
Obwiednia Południowa 3
Rybnik 44-200 (przy sklepie Spar)

REKLAMACJE

1. Reklamacje przyjmujemy mailowo lub listownie.
E-mail: kontakt@mbmanufaktura.pl
Adres wysyłki listu: MB Manufaktura, ul. Jankowicka 23/25, 44-200 Rybnik

2. Reklamacji podlegają produkty z wadami fabrycznymi lub uszkodzeniami powstałymi w trakcie transportu.

3. W przypadku reklamowania wady towaru lub otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem wyślij mail z opisem reklamacji na adres kontakt@mbmanufaktura.pl.

4. Warunkiem rozpatrzenia wniosku o uszkodzenia towaru w transporcie jest spisanie w obecności kuriera Protokołu Szkody.

5. Na reklamacje produktu masz 2 lata od daty zakupu.

6. Nie później niż 14 dni od przyjęcia zgłoszenia wyślemy Ci e-mail z informacją, jak rozpatrzyliśmy reklamację.

7. W opisie reklamacji podaj następujące informacje:
– numer zamówienia
– opis reklamowanego przedmiotu
– sprecyzowanie żądania (naprawa, wymiana itp.)
– jeśli masz taką możliwość, dołącz również zdjęcia
Możesz do tego również skorzystać z formularza reklamacji.

8. W przypadku stwierdzenia wady produktu, oferujemy:
– naprawę reklamowanego produkt
– wymianę produktu na nowy
– zwrot pieniędzy

Koszyk
Przewijanie do góry